Wednesday 10 February 2010

Weardrobe 100.


Ik had gepost dit een tijdje geleden, maar ik vergat. (Sorry!) Weardrobe maakte een Weardrobe 100 - Best of 2009. Het beste van 2009 streetstyle vanaf de top fashion blogs. U herkent een paar bloggers (zoals The Clothes Horse of Sea van schoenen), maar ook veel van de bloggers die ik had nog nooit van gehoord. Elke foto staat voor de stijl van de fashionblogger. Dus als u op zoek bent naar een hundred nieuwe blogs te checken ...

(Klik op de afbeelding)
Ik zal je twee van mijn 'nieuwe' vaststelt:

Wish Wish Wish. De lay-out van de blog is zo zo mooi. En de outfits en andere post zijn altijd leuk om te controleren.

Miss Pandora. Mijn Frans is niet zo goed. Maar ik hou van haar stijl. Zoet en stoer tegelijk. Simply amazing.

Maar er zijn 98 meer bloggers te vinden. Ik weet zeker dat er een paar je wilt!
Enjoy & vertel ons welke je wil!

Karin.

No comments:

Post a Comment